מחקר TGI מבוצע על ידי קבוצת קנטאר מדיה המתמחה במחקרי מדיה סינדיקטיבים
ומתמשכים.
סקר TGI הנו מחקר ה-Single Source הגדול ביותר שנערך בישראל הבוחן את
מאפייני הצריכה של הפרט בקרב מדגם של בוגרים בגילאי 18 + וכולל נתונים ב
4 תחומים:
• צריכת מוצרים ושירותים – מעל 200 ענפים ו- 2000 מותגים
• הרגלי החשיפה והשימוש במדיה – רדיו, עיתונות, אינטרנט ועוד .
• סגנון חיים – כ 300 היגדים על עמדות הפרט ופעילויות פנאי, ספורט
ותרבות
• מאפיינים דמוגרפיים וסוציו אקונומיים מקיפים
סקר TGI בישראל מבוסס על המתודולוגיה, העקרונות ובקרת האיכות המקובלים
ברחבי העולם מזה עשרות שנים.
איסוף הנתונים מבוצע עפ"י מודל TGI העולמי .
המחקר מבוצע ע"י משלוח שאלון אינטרנטי מובנה למילוי עצמי למשתתפים
במדגם.
ייחודיות המחקר הינה כי כל משתתפיו נשאלים על כל התחומים הנכללים והדבר
מאפשר לבצע הצלבה של כל סוגי המידע ולבצע אפיון מדויק של קהלי מטרה למטרות
שיווקיות ופרסומיות.
המחקר מבוצע באופן רציף על פני כל השנה ותוצאותיו מתפרסמות פעמיים בשנה על
בסיס מדגם מתגלגל המציג מאגר נתונים שנתי עדכני .
המחקר הינו עולמי ומבוצע באותה מתודולוגיה בכ 70 מדינות בעולם כבר מעל ל
30 שנה .
בתחום הדמוגרפי ניתן למצוא פילוחים למגוון רחב של משתנים כגון: מין , גיל,
מצב משפחתי, שייכות דתית, השכלה, רמת הכנסה, ילדים, אזור מגורים ועוד .
בתחומי המדיה נמדדת החשיפה לעיתונות היומית, עיתונות סופ"ש ,כולל
מוספי העיתונים ועיתונות מקומית, עיתונות כלכלית, ומגזינים .
ברדיו נמדדים שיעורי האזנה לכל התחנות הארציות מקבוצת תאגיד השידור כאן
וגל"צ וכן מגוון התחנות האזוריות.
בתחום סגנון החיים ניתן לנתח את עמדות הפרט והשקפת עולמו בתחומי צרכנות,
מדיה , בריאות ודיאטה, קניות, מראה אישי ואופנה, טכנולוגיה, כספים ועוד.
תחומי הצריכה כוללים מגוון עצום של קטגוריות מזון ומשקאות , מוצרי ניקיון,
היגיינה, רשתות שיווק במגוון תחומים ( ביגוד ואופנה, מזון , פארם , ספורט
... ) מוצרים לתינוקות, קופות חולים, בנקאות ופיננסים, כרטיס אשראי ורכב,
חופשות ונסיעות, תקשורת, ביטוח ועוד.